ninainargentinie.reismee.nl

19 September 2009

Hola!

Ja hier ben ik weer! Kben hier nu al een maandje! Maar eigenlijk lijkt het wel nie zolang, maar da zal wel goe zijn zeker?

Kweet nie echt meer wat ik allemaal gedaan heb maar der is nie echt iets speciaals gebeurd.. Gewoon weer school, alhoewel da we ook zot veel vrije dagen hadden. Voor de verkiezingen, dag van dit, dag van dat, ze hebben hier echt dagen voor vanalles! Maar mij hoor je nie klagen horen! :) Kheb nu maandag ook weer geen school :) Lekker uitslapen dus!

Bij de verkiezingen waren er 2 die ongeveer evenveel stemmen hadden dus in oktober komen er nieuwe verkiezingen! Waarschijnlijk dus ook weer een extra vrije dag ;) En weer propaganda en alles der op en der aan hé. Voor de rest ben ik gewoon naar stad geweest, school, spaanse les,.. Ohja kben ook eens paddle gaan spelen met mn zussen! Paddle is een beetje zoals tennis, het terrein is hetzelfde (misschien een kleeeeeiiin beetje kleiner) maar rondom rond staan er muren. Dus u bal kan nie buiten zijn ofzo, tis een beetje een mengeling tussen squash en tennis want ge speelt wel me 2 tegen elkaar me een net ertussen.. Da is wel leuk ma kvind gewoon tennis toch wel leuker :) De spaanse lessen gaan zo ook z'n gangetje, de leerkracht is wel leuk en vriendelijk enzo :) Ahja en het examen gaan we wrs cordoba doen en nie in buenos aires..

Vanavond is er hier een vrijgezellenparty bij mij thuis want mijn nicht, lourdes, gaat volgende week zaterdag trouwen! Kben wel eens benieuwd hoe da hier ga zijn, volgens mij gaat wel grappig zijn! héhé, en der komt waarschijnlijk zelfs nen stripper :p Da gaat hier nog lachen worden!

goh, kben echt al vergeten wat ik nog allemaal gedaan heb en dus nog zou kunnen zeggen.. Maar als er iemand iets wil weten ofzo moeje het maar vragen en dan zal ik da wel zeggen :)

dus tot de volgende!

chau!

xx

Reacties

Reacties

mammie

hallo ninatje eindelijk nog eens eens een berichtje van ons,we zijn terug van weg geweest ; je weet wel met de camper naar de moeselstreek,.We lezen graag je berichtjes en zijn blij dat de tijd rap voorbij gaat en dat je je niet verveelt. hier gaat alles zijn gewone gang. De oktoberfoor is begonnen en de herfst ook.Mieke vertrekt volgende week naar India voor drie weken maar dat zal Berthe je wel verteld hebben zeker? We moeten wel lachen met de rode draad van je verhaal: altijd vroeg moeten opstaan en daarom nood aan vele" siestas., maar als het deugd doet waarom niet! geniet er maar van.Echt nieuws is er niet dus tot de volgende keer. Je bent altijd in onze gedachten.We love you , mams en paps. xxx

h
xe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!