ninainargentinie.reismee.nl

weekend

Hola!

Hier ben ik weer met m'n nieuw verhaaltje. Ik vergeet altijd waar het vorige eindigde dus sorry als ik in herhaling val :)

'k ga maar beginnen met vrijdag.. Dus vrijdag ben ik naar de spaanse les gegaan, en ik weet niet of ik gezegd had dat we een test zouden moeten maken om te zien wat ons niveau is? Nuja, dat was niet zo, mijn zus had dat blijkbaar gewoon fout begrepen. Ze praatte wat en vertelde wat we allemaal gingen doen, ze vertelde over het internationaal examen in Buenos Aires in Juni, ze vroeg ons van waar we waren en over de familie en nog veel meer. Het was wel gezellig en ze is echt zeer vriendelijk. Daarna ben ik met een paar mensen van de hockey naar een plaza geweest. Blijkbaar gaat iedereen daar de vrijdagavond naartoe en nu was er veel muziek en een bandje dat kwam optreden enzo (cumbia) En da was wel leuk, der was veel sfeer enzo :) Maar al die muziek enal is blijkbaar bijna allemaal propaganda voor de verkiezingen die hier zondag plaatsvinden in corrientes.. En daarna is mijn broer mij dan komen halen met de auto en zijn we naar huis gegaan.

Zaterdag heb ik eerst lekker kunnen uitslapen wat echt wel deugd doet na een weekje om 6uur opstaan! En alles op het gemakje gedaan en smiddags naar het stad met de zussen en johannes. En s'avonds natuurlijk naar de voetbal gekeken! ARGENTINA-BRASIL! juist de uitslag was iets minder maar dat zullen jullie wel weten.. Maar het was echt grappig, kwas samen met mn zussen op hun kamer aan het kijken en soms werden ze echt zot :) Maar wel leuk om te zien! Woensdag is het Argentinie-paraguay en die match moeten ze winnen anders kunnen ze niet naar het WK in Zuid-afrika volgend jaar! en hallo, een wk ZONDER argentinie?! Neenee dat kan inderdaad niet! Dus tzal wel zeer spannend worden! En hopelijk winnen ze natuurlijk!

Zondagmorgen weer lekker uitgeslapen en alles op het gemakje gedaan. Om 5uur hadden we dan met een paar van de klas afgesproken om naar de costanera te gaan. Maar natuurlijk konden ze op het laatste moment niet meer waardoor het dus alleen Tina en ik is geworden.. Das natuurlijk wat minder maar uiteindelijk was het wel leuk.. Maar de volgende keer toch liever met wat meer :)

En Dan was het natuurlijk jammer genoeg weer maandag.. terug om 6uur opstaan, saaie lessen,.. Maar vandaag hadden we de 2 laatste uren geen les en konden we dus vroeger naar huis gaan. En kregen we ook het leuke nieuws dat we morgen géén school hebben! Woensdag moeten we er pas om 9uur zijn en donderdag en vrijdag ook geen school maar dat wisten jullie al :) Oja en de maandag ook nie! Kheb dus eigenlijk een klein weekje vakantie :)

Zo dit was het weer, ik weet het er gebeurt niet zo veel interessants maar dat komt nog wel :)

chau!

xxx nina

Reacties

Reacties

Casimir :p

Aloa xD,
Ninaa :p, alles bien daar in argentinië? Khoop daje der uu amuzeerd,maar da uniformtje is zeer speciaal zne :p.
Mr alé :p, hier is alles goed en t'school is weer begonnen =/ . Khoop daje daar ewa verstaat van wat ze zeggn want ik anders hebj een probleempje hé :p.

Maar euhm, wat een programme zeg :p, veel siesta tijd zal er nie zn xD. Hockey ploeg ziet er wel fijn uit :D.
Maar 6u voor t'school opstan ist er wel over zne :p!
Mja nu mijn Engles verder maken >.< , dus:

CIAO!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!