ninainargentinie.reismee.nl

2nd week

elaaa

En mijn tweede week school zit erop! Op school is er niet echt iets speciaals gebeurd, alleen dat we natuurlijk niet veel les hebben gekregen.. Of de leerkracht is er niet of de rest van de klas maakt een test en die moet ik niet maken of ze hebben gewoon geen zin om les te geven.. Maar geloof mij, op den duur begint dat maar wa saai te worden daar gewoon wat zitten nietsdoen. 't Klinkt leuker dan het is! En daarvoor moet je dan om 6uur opstaan, terwijl je weet dat je eigenlijk even goed wat langer kon slapen.. En volgende week donderdag en vrijdag heb ik geen les. Donderdag niet omdat het verkiezingen zijn en onze school gebruikt wordt denk ik, vrijdag niet omdat het dan een feestdag is zoals 1 mei bij ons :) Voor de rest ben ik deze week nog naar de hockey geweest en naar het stad.. Niet veel speciaals dus. De laatste dagen was het hier ook niet zo goe weer.. theeft een beetje geregend (wel niet te vergelijken met wat het in belgie soms regent ;) ) en het was minder warm.. rond de 24graden. Maar dat deed wel eens deugd! En hier voelt die 24° gelijk kouder aan als in belgie maar dat zal ook wel een beetje mijn verbeelding zijn ;) Maar het mooie weer is weer opkomst!

Straks om 5uur moet ik naar de vrouw die ons spaanse les gaat geven (ja het gaat eindelijk beginnen!

Wink
) Maar vandaag moet ik een test afleggen zodat ze kan zien wat ons niveau is om ons dan in groepen te kunnen indelen.. En volgende week heb ik dan 3 uren les per week. Wat ook handig is is dat ze ons in juni meeneemt naar buenos aires om daar het internationaal examen spaans af te leggen! Dus dan ga ik een diploma spaans hebben!

Voila, het was een kort berichtje maar er is ook niet zoveel gebeurt..

kga wat gaan genieten van mijn siesta'tje dat ik wel kan gebruiken, dus tot de volgende!

chau!!

xxxx

Reacties

Reacties

Sarah

nina nu al siesta :p

nichtje cato

Dag Nina,

de school is net begonnen,en ik zit nu in het 4de.
Vandaag was het sportboem,we konden naar vanalle sporten gaan kijken en uitproberen.
Er was basketbal,judo,karate...
Judo en Gymnica(Zo noemt de gymclub)ga ik doen.
Misschien ga ik judo verwisselen met basketbal.
Ik vind het heel leuk je nieuwtjes te lezen.
Ik hoop dat het daar nog leuk wordt.
Groetjes Cato

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!