ninainargentinie.reismee.nl

fin de semana (weekend)

holaaa

hier ben ik weer, hmm waar zat ik? Ahja vrijdag!

Dus vrijdag ben ik dan naar de hockey geweest, en kmoet zeggen dat 't moeilijk is ofwel kan ik da gewoon nie ;) Maar de mensen waren alweer vriendelijk en zo heb ik dus weer nieuwe mensen van mijn school leren kennen, altijd wel leuk hé :) Op het einde vroegen ze of ik de volgende dag nie naar het toernooi wou komen kijken want er was een toernooi tussen de verschillende scholen, het was van 8uur tot 12uur. En ik ben gaan kijken maar kben pas om 10uur gekomen, 8uur was me toch een beetje te vroeg voor in het weekend :) Vrijdagavond ben ik dan ook nog naar het theater geweest met mn zus, mario, johannes en jordan(usa) want de 'president' van ons afscomite hier speelde mee.. Kmoet zeggen dat het er wel goed uitzag maar als je er niets van verstaat is het toch niet alles :) Daarna zijn we nog een hamburger gaan eten op de costañera, wat wel gezellig was. Daarna wou de rest nog een ijsje dus ben ik meegegaan maar kheb zelf geen genomen want 'k eet hier al meer dan genoeg en kvoel het er al bijkomen..en kben hier nog maar een week! Aiaiai, jullie gaan mij kunnen rollen als ik terug ben! Dan zaterdagmorgen ben ik eerst naar het hockeytoernooi geweest, om 10uur zoals ik al gezegd had. En van de wedstrijden die ik gezien heb, hebben ze er een gewonnen en een verloren.. maar van degene daarvoor weet ik niet. Maar das niet slecht he :) Oh en kheb daar ook terere gedronken! Jullie hebben wel al van mate gehoord he, ewel terere is met dezelfde kruiden als bij mate maar in plaats van warm water gebruiken ze nu een juice of koud water.. Maar ik vind de mate toch veel beter! Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we gegeten en daarna natuurlijk de heeerlijke siesta! Geloof mij die komt elke middag als geroepen! En dan heb ik s'avonds nog chocomousse gemaakt, want ze kennen dat hier niet! Die avond kwamen johannes en mario eten en heeft de mama lekkere empanadas gemaakt! Mmmm.. Enja dan hebben we gewoon nog wa gebabbeld en een spelletje gespeeld en naar muziek geluisterd enzo.. En dan komen we al aan zondag! Was lekker lui, tot 12 geslapen, eten, computer en dan gaan zwemmen in de rivier! Het water was lekker fris en deed dus verschrikkelijk veeel deugd in da warme weer! En voor de rest heb ik die dag niet veel gedaan..

Vandaag was het natuurlijk weer vroeg opstaan om naar school te gaan.. De routine van de week begint weer.. Er zijn vandaag wel 2 mannen van het leger gekomen om te praten over de military school voor de zesdes, en cristine en ik mochten gaan kijken terwijl de rest les had! Maar da was eigenlijk nie zo intressant ze, we zitten daar maar wa te kijken naar die mensen want we verstaan er toch bijna niets van.. Nuja, misschien toch beter dan les! En voor de rest is er vandaag nie veel speciaal gebeurd...

OOOOH! toch wel! vandaag hebben we regen gehad! Hoe kon ik dat toch vergeten?!!! Maar theeft maar een kwartiertje geduurd ofzo.. Maar hier vinden ze dat al lang.. ze moesten maar eens naar Belgie komen! ;)

Dit was het voor vandaag want Nina gaat een beetje van haar siesta genieten!

chau!!

xx

Reacties

Reacties

mieke

helaba nina!
tof wat je daar allemaal meemaakt (korte rokjes, terere, leger....), ik volg het nauwgezet en ben blij als er weer een mail van jou tussen mijn andere -saaie werk- mails zit.
geniet er maar van!
liefs

baffi

beste Nina zeg,
we gaaan toch niet beginnen met Hockey zeker? toevallig de sport die ik zelf beoefen!Straks gade ook nog van die heel lelijke schoenen beginnen dragen !
ik ben dus spijtig genoeg niet kunnen komen naar u afscheidsfeestje :(
kzie wel dat ge het daar getroffen hebt met uw familia!
xx

Myrthe

He nina!
Ik woon in Nederland en ik overweeg om ook een jaar naar argentinie te gaan, high school met afs. Doe jij dat nou ook?
Ik blijf je blog lezen en ben benieuwd!
Als je nog iets wilt laten horen, graag, mijn email is mallemyrthe@hotmail.com
xx

Oma en Opa

Liefste Nina, we zijn heel blij dat we van Frank je reisverhalen en belevenissen in Corrientes doorgestuurd kregen. We hebben ons e-mailadres aan je blog toegevoegd en hopen zo rechtstreeks te kunnen meeleven. Had je toch maar een beetje Spaans voorbereid hé!Hier is de zomer zo stilaan aan het overgaan naar de herfst. Verleden zondag vierden we met de familie Vermassen de 80ste verjaardag van Tante Lieve. Meldenswaard nieuws is hier anders niet.Dikke zoen

Carol

Hey Nina,

tof die foto's !!! zo kunnen we wat mee de couleur locale opsneuven... zeg, uw uniform valt nog mee hé... k had me der heel wat anders bij voorgesteld ;-) maar vind t nog mooi ! trouwens, waar blijven de rest van de foto's. Je wordt constant getagged op FB en t zijn toffe foto's, maar.... waar blijven de jouwe ?
Hier is de zomer beetje aan t aflopen... de regen heeft vandaag weer zijn kop opgestoken, maar allé, we mogen niet klagen van t weer deze zomer hé. k zat net te denken, nu heb jij een megalange zomer want dat weer ziet er daar ook nie slecht uit !
Weinig nieuws uit het Belgenland, behalve dat uwe chou Witsel hier momenteel kop van jut is in België. Hij heeft er ene een open beenbreuk geschopt van Anderlecht en nu wordt hij zelf met de dood bedreigd.... alle kranten staan vol met reacties, etc... t was eigenlijk wel een vuile fout en da been zag er nie uit. Verder is Kim Clijsters weer aan het tennissen geslagen. Zit juist naar hare wedstrijd te kijken - spannend.
allé, ben benieuwd naar je volgende verhalen ;-) trouwens, heb je al wat aan sightseeing kunnen doen ?
Greetz,
Carol

pepijn

dag mijn aller aller aller liefste zusje

hoe verloopt alles nog in het zon overgoten argentinie?
hier is het weer maar mieserig en kil. ale waar is on zonnetje als we ze nodig hebben eh hehe :p

voor de rest lopen mijn examens zeer vlotjes tot nu toe 3 op 3 erdoor dusja we gaan voor alles er door eh
morgen laatste examen en dan fieste fieste fieste

nog veel geluk en tot de volgende keer eh liefste zus

dikke kus pepino

Nina

mieke:
kben blij dat ik toch nog voor een beetje ontspanning kan zorgen van langs de andere kant van de oceaan! Wat men tegenwoordig toch wel niet allemaal kan doen hé :)

baffie:
héhé, idd uw sport! Maar momenteel suck ik er echt in ;) Dus die schoenen zullen ook niet voor mij worden! Dat zou toch net iets te ver gaan denk ik :p En je hebt idd een feestje gemist!

myrthe:
hehe, ja ik doe dat ook met afs! Kzeg je, je moet dat echt doen, naar Argentinie of naar een ander land, dat maakt niet uit. Tis de ervarind die telt! Maar kheb je toegevoegd dus als je vragen hebt moeje het maar vragen of eens een mailtje sturen ofzo!

Oma en Opa'tje:
Als jullie jullie mail hebben toegevoegd zullen jullie automatisch een mail in jullie inbox krijgen wanneer er iets nieuws op mijn blog staat! Zo zijn jullie direct op de hoogte van wat ik hier allemaal uitsteek. Doe nog eens vééééle groetjes aan tante lieve en wens haar nog een leuk 80-jaartje van mij!

caroll:
héhé, kheb eigenlijk nog niet zoveel foto's getrokken maar kzal er binnenkort nog wel een paar opzetten, op mijn blog of op facebook.. geduld carol, geduld :p kheb nog meer dan 10 maand tijd om er foto's op te zetten! :) En ge moogt idd niet klagen met het weer deze zomer in belgie.. Tviel idd goe mee. En hier heeft het ook geregend vandaag, das nu al de tweede keer. Maar naar het schijnt isda hier in de zomer altijd.. Eerst 4 dagen heel warm en dan 2 dagen wa minder met af en toe wat regen.. Maar volgens mij kan da wel nog deugd doen af en toe! Van dat open beenbreuk-geval heb ik een filmpje gezien, kmoet zeggen dat da been der idd redelijk fout uitzag :s Ooh, en is Kimmetje gewonnen ofniet? Is het de us open waar ze aan meedoet? Kheb nog niet zoveel sightseeing kunnen doen.. maar dat komt wel! :)

MIJN ALLLEEERRLIEFSTE BROERTJE!!:
Alles verloopt goed in het iets minder zonovergoten corrientes van het moment :) Kben blij da u examens al goe verlopen zijn! Ghebt da goe gedaan en ge zijt dus eindelijk van u (bio)chemie af! Geniet maar van u vakantie in spanje, maar maak het toch mr nie te wild :p En niet te lang wachten op een volgend berichtje hé pepijntje!

chau iedereen! en bedankt voor de reacties en niet twijfelen om nog es eentje te plaatsen. Das altijd wel leuk om te lezen! xxx

Magali

Nina =) xx

Hoe ist daar nog ?
Ik begin u al te missen ze, wete, ik wou zo een smsje sturen naar paar mensen om af te spreken en kwas et ook naar u aant sturen ... maar kheb et dan geannuleerd ... :p

Ik ga binnenkort eens een brief sturen maar nu heb ik niet veel boeiends te vertellen want ik werk momenteel in de smatch en het is daar dus nie zo boeiend ... behalve dan al die stress daar omdat ze te weinig personeel hebben en ook hebben ze mij een verkeerd contract gegeven, mijn loon was verkeerd en heb dus 70cent minder per uur :( de losers :o maja tis makkelijk werk daar dusja

Trouwens filip en maxime zijn terug van curacao en zijn echt mega bruin :o en ze hebben gelijk gemecht haar, met zo blonde strepen, mega sexy xD

Hoe komt dat dat jullie zo moe zijn ? ik heb da nu op verschillende blogs gelezen ... heb jij daar ook zo een zot leventje gelijk Femke ?

Amuseer u nog !!!
xxxxxx
luv ya !!! ;)
xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!