ninainargentinie.reismee.nl

koor en nog een beetje

AAAARGHHH

pft! khad juist een heel verhaal getypt en dan is er iets misgelopen en nu staat hij er niet op! pft! kheb geen zin om alles opnieuw te schrijven dus da zal voor een andere keer zijn, sorry guys!

maar kzal een klein beetje zeggen.

Gisteren moest ik dus van mijn leerkracht lengua in de namiddag naar het koor komen. Inderdaad, nina is naar het koor geweest, niet te geloven he! En zoals jullie kunnen denken is dat dus inderdaad niets voor mij en het duurde trouwens veel te lang (3uur!) Maar gelukkig is mijn zus mij komen redden en vroeger komen halen, ze heeft tegen mijn leraar gezegd dat ik naar een belangrijke vergadering moet. Maar nu moet ik de volgende les hem dus duidelijk maken dat ik niet meer wil komen, tzal moeilijk worden maar ik doe mijn best want kwil dat geen tweede keer doen! k heb mij vandaag trouwens ook ingeschreven in de hockey. Maar das via het school, het is zoals zij lo hebben maar hier moeten ze 1sport uitkiezen. Die gaan ook nie door tijdens de schooluren zelf maar in de namiddag. Bij mij zal het de woensdag en vrijdag zijn.. ben blij dat het de woensdag is want dan is het ook koor, hehe kheb toch nog chance! Morgen zal dus mijn eerste les zijn, spannend!

Voor moesten jullie het willen weten, vandaag is het hier 32graden EN het is nog niet eens zomer! Wie was mij hier aant het uitlachen dat ik terug naar de winter ging? :p!!

Hoe ist daar nog in Belgie? Voor sommigen begint het school al terug bijna, dus geniet nog van jullie vakantie!

kga nu nog een beetje spaans gaan leren,

chau chicos!

Reacties

Reacties

Carol

Hockey lijkt me inderdaad meer jouw ding te zijn dan in een koor... k zie je al staan ! ;-))))
xxxx
c

lieve

maar ninatje toch,

ben je écht ons zangduet vergeten , toen hebben we toch plezier gehad ????
maar ja ze kunnen niet allemaal zo leuk zijn als mezelf ........
doei !!
lieve

Canelle

oh nina zo schattig, v da koor!:p
das super leuk om uw verhaaltjes te lezen, zeker blijven schrijven he!:)
kus!

karel

haha Nina :D koor is belangrijk voor u ontwikkeling :p
ik kan het weten ( steinerschool :p).
mooie foto's het ziet er naar uit dat ge u daar goed amuseert . en jaaa overmorgen begint voor mij een leuk schooljaar steinerfilosofie :p
ik zie het wel zitten.
hier in belgie is het weer wisselend maar wel bewolkt
Groetjes uit Belgie

Nonkel Carl

Dag Nina ... gevonden... wel chica ... hoor dat het spaans reeds vlotjes loopt. Dat koor moet je misschien van die kant bezien: als ze je niet verstaan kan je al even goed zingen...
Heb eigenlijk een babysit nodig voor zaterdag, misschien met de miles van papaaa??
Veel groetjes van Emmy en de nannekensnest - die morgen ook haar eerste schooldag heeft.

mam en pap

hej ninatje, eindelijk een berichtje van ons, maar beter laat dan nooit hé. We lezen graag je nieuwtjes, en zo te horen ben je al goed aan het inburgeren, goed zo. Het normale leven is weer begonnen, de toeristen zijn weg en oost is weer van ons. Zondag vertrekken we opnieuw met de camper voor een dag of tien. We horen wel van mama hoe alles verloopt, nog succes met het spaans en tot de volgende keer. Liefs en zoentjes van m en p xxxxxxxxx

oma en opa

Hallo Nina, ben je ingedommeld? We missen je berichtjes nu al . Vandaag is het hier echt herfsweer met veel wind en af en toe een vlaag. Geniet maar van de Argentijnse zon.Een grote knuffel en een dikke zoen .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!